Page 9 - Tarsus TSO Faliyet Raporu 2019
P. 9
2019 FAALİYET RAPORU
TARSUS TSO 7/24 ONLĠNE BELGE - AĠDAT ÖDEME HĠZMETĠ HAYATA GEÇTĠ
Üyelerimize en hızlı ve en kaliteli hizmeti
sunabilmek amacıyla hayata geçirilen online
aidat tahsili ve belge talebi istemi üyelerimizin
kullanımına açılmıĢtır. Bu sistemle birlikte,
üyelerimiz diledikleri yerden 7/24 e-imzalı belge
talep ederek dakikalar içinde sistem üzerinden e-
imzalı belgelerini almakla beraber aidat
sorgulaması ve ödemesi yapabilmektedir.Ayrıca,
Oda olarak Elektronik Belge Yönetim Sistemi
(EBYS) çalıĢmalarını tamamladık.
EBYS sistemin devreye girmesiyle
beraber, kurum içi ve kurum dıĢı tüm
yazıĢmalar, gelen giden evrak yönetimi ve tüm iĢ
akıĢları sistem üzerinden E-Ġmza entegrasyonu
ile yapılmaya baĢladı. Artık elektronik imza ile iĢ
süreçleriniz çok daha hızlı Ģekilde
sonuçlanacaktır. Bununla birlikte EBYS, yazılı
kağıt döneminin sonlandırılarak, veri alıĢveriĢinin
daha etkin ve hızlı bir Ģekilde uygulamasını da
sağlayacaktır.Tarsus TSO üyelerinin ihtiyaç
duyduklarında belgelerini online olarak
alabilmelerine ve aidat ödemelerini internet
üzerinden yapmalarını sağlayan online iĢlemler
yazılımı hayata geçirildi.
Tarsus TSO üyeleri Odamız web
sitesindeki ( www.tarsustso.org.tr ) “Online
ĠĢlemler” veya “Aidat Ödeme” linklerine
tıklayarak sisteme eriĢebilirler. Sisteme daha
önceden üye olmuĢ bir kullanıcı e-mail adresi ve Ģifresi ile sisteme giriĢ yapabilir. TOBB Online Belge
yazılımını ilk defa kullanacak olan üyeler Sisteme GiriĢ butonunun üzerindeki “Üye Ol” linkini
tıklayarak üye olma ekranına ulaĢabilir.
Üyenin sisteme kayıt olabilmesi için açılan ekrandan “Oda Seçimi, Vergi No ve üye firma
yetkililerinden birinin TC Kimlik No bilgilerini girmesi gerekmektedir. Bilgileri TOBB üyelik sistemi
üzerinden doğrulandıktan sonra ilgili üye için tanımlı cep telefonuna sistem tarafından doğrulama
kodu gönderilir (Not: Elektronik belge sistemine sadece firma imza yetkilileri kayıt olabilmektedir.
Kayıt öncesinde firma yetkilisinin cep telefonu numarasının Odamıza bildirilmesi gerekmektedir.
Doğrulama kodu firma yetkilisinin cep telefonuna kayıt esnasında gönderilecektir).
Doğrulama kodu ilgili alana girilip onaylandıktan sonra e-posta adresi ve Ģifre tanımlama
ekranı karĢınıza çıkacak ve bu alanı doldurduktan sonra iĢleminiz tamamlanacaktır. Kayıt iĢlemi bir
defaya mahsus yapıldıktan sonra e-posta adresiniz ve Ģifreniz ile sisteme istediğiniz zaman giriĢ
yapabilirsiniz.Üye olma iĢlemi online belge talebi iĢlemleri içindir. Sadece aidat ödeme iĢlemi
yapacak üyelerimiz üye olmadan da iĢlemlerini gerçekleĢtirebilirler ( Oda sicil numaranızı ve vergi
numaranızı yazarak).
Teknik destek ve detaylı bilgi almak için Odamız personelleriyle her zaman iletiĢime geçebilirsiniz (
Tel:0-324-613 55 50 ). Sürecin baĢından sonuna kadar emeği geçen tüm çalıĢanlarımıza gönülden
teĢekkür ederim. Yaptığımız her Ģey üyelerimizin teknolojik imkanlardan yararlanarak daha hızlı ve
daha kaliteli hizmet almasını sağlamak içindir. Sağlıklı ve bol kazançlı bir yıl dileğiyle.