Page 85 - Tarsus TSO Faaliyet Raporu 2018
P. 85

2018 FAALİYET RAPORU




                İnsan Kaynakları
                •  Kadrolu  personellerle  ilgili  hizmet  yılı,  derece/kademe  durumları  takip  edilip  Genel
                    Sekreterliğe bilgi verilip Yönetim Kurulu Kararı alınıp Muhasebe Servisine de bildirilmiştir.
                •  Bu dönem içinde ayrılan 2 personelimiz bulunmaktadır.
                •  Günlük  olarak  Odamıza  gelen  ya  da  gönderilen  evraklar  düzenli  olarak  kayıt  altına
                    alınmaya devam etmektedir.
                •  Personel  Memnuniyet  Anketleri  yapılmış  olup  sonuçları  ve  yıl  bazında  oranları  aşağıya
                    çıkartılmıştır.

                  Personel  performans  değerlendirmeleri  yapılmış  olup,ilk  üçe  giren  personel  konusu
                   Yönetim Kurulu Toplantısında görüşülecektir.

                Ocak - Aralık dönemi arasında Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası'nda ;

                •  Personel  eğitim  bütçesinin  genel  bütçeye  oranı  Ocak-Aralık  2018  tarihleri  arasında  %
                    0,0122  olarak gerçekleşmiştir.

                •  Eğitim  sonunda  yapılan  anketlerde  %50'nin  altında  puan  veren  olmamış  dolayısıyla
                    herhangi bir iyileştirme faaliyetine ihtiyaç duyulmamıştır.
                •  Personel için 14 adet eğitim düzenlenmiş olup 159 adatxsaattir. Eğitim için harcanan
                    bedel ise 15.646.-TL.dir.Personelin almış oldukları eğitimlerden 13 tanesi operasyonel, 1
                    tanesi  kişisel  gelişime  yönelik  eğitimlerdir.  Bu  dönem  içinde  kişi  başı  gerçekleşen
                    ortalama eğitim maliyeti 356.-TL. dir..


                Bilgi ve İletişim Teknolojileri


                     Üye İletişim bilgileri sürekli güncellenmektedir.
                2811 üyeden;

                     2083 Cep Telefonu
                     1486 mail adresi tespit edilmiştir.
                     TOBB  duyuruları  üyelere  web  sayfası,  e-mail,  Sosyal  Medya  ve  yerel  Gazeteler
                       yoluyla yapılmıştır.
                     Oda'da  bulunan  donanımların  bakımları  periyodik  olarak  gerçekleştirilmekte  olup
                       kullanılan tüm yazılımlar lisanslıdır ve kesintisiz çalışmaktadır.
                     Odamız  Birimlerine  ait  bütün  veriler  Bilgi  Güvenlik  Yönetim  Sistemi  çerçevesinde
                       yedekleri her gün otomatik olarak alınmaktadır.

                     Üye İletişim bilgilerinin güncellenmesi yapılmaktadır.
                     Oda’da  bulunan  donanımların  bakımları  periyodik  olarak  gerçekleştirilmekte  olup
                       kullanılan tüm yazılımlar lisanslıdır.
                     12 adet Gazlı, 4 adet karbondioksit ve 3 adet oto tipi yangın tüpü alınarak gerekli
                       yerlere konumlandırılmıştır. Tüplerin alındığı As Yangın – Kader Çapan  firması ile bir
                       yıllık bakım sözleşmesi imzalanmıştır.

                     Yeni  Naz  Cihazı  alınarak  Odamızın  verilerinin  iki  farklı  Nas  Depolama  Cihazına
                       yedeklenmesi  sağlanmakta  ve  güncel  olarak  kontrol  edilmektedir.  Nas  Depolama
                       Cihazının bakımları her ay yapılmaktadır.
                •  06.09.2017 tarihinde Bilgi ve İletişim Teknolojileri Prosedürü 27001
                •  Standardına göre yeniden revize edilerek uygulanmaya devam edilmektedir.
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90