Page 85 - Tarsus TSO Faaliyet Raporu 2018
P. 85
2018 FAALİYET RAPORU
İnsan Kaynakları
• Kadrolu personellerle ilgili hizmet yılı, derece/kademe durumları takip edilip Genel
Sekreterliğe bilgi verilip Yönetim Kurulu Kararı alınıp Muhasebe Servisine de bildirilmiştir.
• Bu dönem içinde ayrılan 2 personelimiz bulunmaktadır.
• Günlük olarak Odamıza gelen ya da gönderilen evraklar düzenli olarak kayıt altına
alınmaya devam etmektedir.
• Personel Memnuniyet Anketleri yapılmış olup sonuçları ve yıl bazında oranları aşağıya
çıkartılmıştır.
Personel performans değerlendirmeleri yapılmış olup,ilk üçe giren personel konusu
Yönetim Kurulu Toplantısında görüşülecektir.
Ocak - Aralık dönemi arasında Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası'nda ;
• Personel eğitim bütçesinin genel bütçeye oranı Ocak-Aralık 2018 tarihleri arasında %
0,0122 olarak gerçekleşmiştir.
• Eğitim sonunda yapılan anketlerde %50'nin altında puan veren olmamış dolayısıyla
herhangi bir iyileştirme faaliyetine ihtiyaç duyulmamıştır.
• Personel için 14 adet eğitim düzenlenmiş olup 159 adatxsaattir. Eğitim için harcanan
bedel ise 15.646.-TL.dir.Personelin almış oldukları eğitimlerden 13 tanesi operasyonel, 1
tanesi kişisel gelişime yönelik eğitimlerdir. Bu dönem içinde kişi başı gerçekleşen
ortalama eğitim maliyeti 356.-TL. dir..
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Üye İletişim bilgileri sürekli güncellenmektedir.
2811 üyeden;
2083 Cep Telefonu
1486 mail adresi tespit edilmiştir.
TOBB duyuruları üyelere web sayfası, e-mail, Sosyal Medya ve yerel Gazeteler
yoluyla yapılmıştır.
Oda'da bulunan donanımların bakımları periyodik olarak gerçekleştirilmekte olup
kullanılan tüm yazılımlar lisanslıdır ve kesintisiz çalışmaktadır.
Odamız Birimlerine ait bütün veriler Bilgi Güvenlik Yönetim Sistemi çerçevesinde
yedekleri her gün otomatik olarak alınmaktadır.
Üye İletişim bilgilerinin güncellenmesi yapılmaktadır.
Oda’da bulunan donanımların bakımları periyodik olarak gerçekleştirilmekte olup
kullanılan tüm yazılımlar lisanslıdır.
12 adet Gazlı, 4 adet karbondioksit ve 3 adet oto tipi yangın tüpü alınarak gerekli
yerlere konumlandırılmıştır. Tüplerin alındığı As Yangın – Kader Çapan firması ile bir
yıllık bakım sözleşmesi imzalanmıştır.
Yeni Naz Cihazı alınarak Odamızın verilerinin iki farklı Nas Depolama Cihazına
yedeklenmesi sağlanmakta ve güncel olarak kontrol edilmektedir. Nas Depolama
Cihazının bakımları her ay yapılmaktadır.
• 06.09.2017 tarihinde Bilgi ve İletişim Teknolojileri Prosedürü 27001
• Standardına göre yeniden revize edilerek uygulanmaya devam edilmektedir.