Page 50 - Tarsus TSO Faliyet Raporu 2019
P. 50

2019 FAALİYET RAPORU




            SÜREÇLERĠN PERFORMANSI

            Yönetim ve Stratejik Planlama

              Kurulan  ISO  9001:  2015  sistemi  Ocak  2020  tarihi  itibariyle  kesintisiz  olarak  çalıĢmaya  devam
               etmektedir.
              Ocak  -  Aralık  aylarında  Yönetim  Kurulu  ve  Meclis  Toplantı  gündemleri  hazırlanmıĢ,  toplantılar
               yapılmıĢ,  kararlar  yazılmıĢ,  Karar  Defterlerine  yapıĢtırılmıĢ,  Hazirun  Cetvelleri  tutulmuĢ,  devam
               durumları "Devam Takip Cetveli" ile takip edilip aylık olarak da Muhasebe Servisine bildirilmiĢtir.
              Meslek Komite Defterleri düzenli Ģekilde tutulmuĢtur.
              Yönetim  ve  Meclis  Toplantıları,  ziyaretler,  toplantılarla  ilgili  olarak  üyelerimize  SMS,  telefonla
               arama ve Outlook sistemiyle toplantı tarihi ve saati düzenli olarak bildirilmiĢtir.
              2019 yılı içerisinde DıĢ PaydaĢlarla ilgili anket çalıĢması yapılmıĢtır. Bu çalıĢmanın sonucunda;
                       o  PaydaĢlarımızdan  Tarsus  Üniversitesi‟nden  „üniversite-sanayi  iĢbirliğinin  daha  da
                          artırılması‟  yönünde  gelen  talebe  göre,  Tarsus  Üniversitesi ile  Tarsus  TSO  arasında
                          iĢbirliği protokolü imzalanmıĢtır.
                       o  Mersin Agropark A.ġ‟deki hisselerimizden 1 (bir) payın bedelsiz Tarsus Üniversitesi‟ne
                          devri sağlanmıĢtır.
              2019  Ocak  tarihinde  yapılan  Yönetimin  Gözden  Geçirme  Toplantısı  yapılmıĢtır.  Personel
               Performans Değerlendirme Sistem revizyonu 31.12.2020 tarihine kadar uzatılmıĢtır.

              Ocak-Aralık 2019 dönemi içinde toplam 10 adet Yönetim& Meclis eğitimi alınmıĢ olup eğitimler
               bilgilendirme  toplantısı&seminer  olarak  gerçekleĢtiğinden  ve  ayrıca  bireysel  geliĢim  sağlayan
               eğitimler olduğu için etkililik değerlendirmesi yapılmamıĢtır. Eğitim süresi 235 adam*saat olarak
               gerçekleĢmiĢtir.
              Yönetimin aldığı eğitimler

              Tarsus  Ticaret  ve Sanayi  Odası‟nın  tüm süreçler  bazında  hedeflerine  ulaĢma  oranı %72  olarak
               gerçekleĢmiĢtir.


            04.09.2019‟da Yazı Evrak Kararlar Servis ġefi‟nin ayrılmasından sonra 76/76 sayılı Yönetim Kurulu
            Kararı  ile  Stratejik  Planlama  Kurulu  kurulmuĢtur.  Bu  kapsamda  2018-2021  dönemini  kapsayan  4
            yıllık Stratejik Plan 31.12.2019 tarihinde ise “Stratejik Plan Hazırlama Komisyonu” tarafından yeniden
            gözden geçirilmiĢ ve gerekli revizyonlar yapılmıĢtır.

            2018-2021  dönemini  kapsayan  4  yıllık  Stratejik  Plan  hazırlamak  için  “Stratejik  Plan  Hazırlama
            Komisyonu”  ile  ortaklaĢa  Tarsus  TSO‟nun  mali  durumu,  insan  kaynağı,  fiziki  kaynaklar  analizi
            yapılmıĢtır. Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası‟na ait Swot Analizi ve PaydaĢ Analizi yapılmıĢtır.
            2019  yılında  Ġskenderun  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  ile  Üye  ĠliĢkileri,  Ġnsan  Kaynakları,  Yönetim  ve
            Oda/Borsa  mevzuatları  ve  Kalite  Yönetimi  süreçlerinde  kıyaslama  yapılmıĢtır:  Yapılan  kıyaslama
            sonucunda; 27 Kasım 2019 tarihli Meclis toplantımızda üyelerimizden kendi sektörleriyle ilgili görüĢ
            ve önerilerini anlatan sunumlar yapılmaya baĢlanmıĢtır. Sosyal medya ve basında da yer almıĢtır.


            Mevcut  Misyon,  Vizyonumuz  ve  Politikalarımız  Odamız  seçimlerinden  sonra  aĢağıdaki
            Ģekilde revize edilmiĢtir.
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55