Page 51 - Tarsus TSO Faliyet Raporu 2019
P. 51

2019 FAALİYET RAPORU




            MĠSYON
            Yetkileri çerçevesinde; faaliyetlerini Ģeffaf, tarafsız, hızlı ve kalite odaklı hizmet anlayıĢıyla yürütmek,
            üye  memnuniyetini  esas  almak,  kamu  yararını  gözeterek  üyelerimizin  menfaatlerini  korumak  ve
            Tarsus‟un  sosyo-kültürel  ve  ekonomik  yaĢam  seviyesini  yükseltmek  amacıyla  projeler  üretmek
            MĠSYONUMUZ dur.

            VĠZYON

            Ülkemizin,  Ģehrimizin  ve  üyelerimizin  üretimine,  sanayici  kimliğine,  ticari,  sosyal  ve  kültürel
            geliĢimine katkı sağlamak VĠZYONUMUZ dur.

            KALĠTE POLĠTĠKAMIZ
                 ÇalıĢanların  bilgi  ve  becerilerini  artırarak  üyelerin  beklentilerini  karĢılamak  için  Oda-  Üye
                   iliĢkilerini geliĢtirmek,
                 Organize  Sanayi  Bölgeleri  kurarak  sanayi  ve  ticari  çekim  alanı  yaratarak  tarım  ve  sanayiyi
                   geliĢtirmek,
                 Ülkelerarası dıĢ iliĢkileri ve dıĢ ticareti artırmak,
                 Proje, iĢ geliĢtirme, eğitim, bilgilendirme ve danıĢmanlık hizmetlerini etkin bir Ģekilde üyelere
                   sunmak ve üyelerin rekabet gücünü artırmak,
                 Tarihi bir Ģehir olan Tarsus‟umuzun turizmde hak ettiği yeri bulması için çalıĢmak,

            Kalite Politikamızdır.



            Bu ilkelere, Kalite Yönetim Sistemi Ģartlarına, TOBB Akreditasyon Kurallarına, yasal gereklere uymayı
            ve prosesleri sürekli olarak iyileĢtirmeyi taahhüt ederiz.

            2019 yılı içinde Türkiye Kalite Derneği ile üyelik sözleĢmesi imzalanmıĢtır.

            2019 yılının ikinci yarısında Tarsus Fındık Lahmacunu ve Tarsus Kebabına Coğrafi ĠĢaretin alınması
            için Türk Patent ve Marka Kurumu‟na baĢvuru yapılmıĢtır.

            Tarsus Organize Sanayi Bölgesi Bölge Müdürlüğü Tarsus TSO hizmet binasının 4.katına taĢınmıĢtır.

            Antakya Ticaret ve Sanayi Odası KardeĢ Oda olarak belirlenmiĢ, henüz protokol imzalanmamıĢtır.

            Bu sürece ait 5 hedefin 1 tanesi Yönetim&Meclis eğitimleri için iĢbirliği içinde olduğumuz üniversite
            hocalarından destek alındığından dolayı eğitim maliyeti oluĢmadığı için tutmamıĢtır.


            Ticaret Sicil Süreci

                 1 Ocak – 31 Aralık 2019 tarihleri arasında 244 adeti yeni kayıt, 109 adeti kayıt silme, 485
                   adeti  diğer  tescil  iĢlemleri  olmak  üzere  toplam  838  adet  tescil  iĢlemi  tam  zamanında
                   tamamlanmıĢtır.
                 1  Ocak  –  31  Aralık  2019  tarihleri  arasında  yazıĢmalar  da  dahil  olmak  üzere  toplam  2.137
                   adet evrak düzenlenmiĢtir.

                 Ticaret sicili personeline „Etik Kuralları Eğitimi‟, „Kontrol Kriterleri ve Hedefler‟, „Dokümanlara
                   Kolay ve Çabuk UlaĢma‟, ve „Omurga Sağlığı, DuruĢ Bozukluğu ve Ergonomi‟ ile ilgili eğitimler
                   düzenlenmiĢtir.
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56