Page 51 - Tarsus TSO Faliyet Raporu 2019
P. 51
2019 FAALİYET RAPORU
MĠSYON
Yetkileri çerçevesinde; faaliyetlerini Ģeffaf, tarafsız, hızlı ve kalite odaklı hizmet anlayıĢıyla yürütmek,
üye memnuniyetini esas almak, kamu yararını gözeterek üyelerimizin menfaatlerini korumak ve
Tarsus‟un sosyo-kültürel ve ekonomik yaĢam seviyesini yükseltmek amacıyla projeler üretmek
MĠSYONUMUZ dur.
VĠZYON
Ülkemizin, Ģehrimizin ve üyelerimizin üretimine, sanayici kimliğine, ticari, sosyal ve kültürel
geliĢimine katkı sağlamak VĠZYONUMUZ dur.
KALĠTE POLĠTĠKAMIZ
ÇalıĢanların bilgi ve becerilerini artırarak üyelerin beklentilerini karĢılamak için Oda- Üye
iliĢkilerini geliĢtirmek,
Organize Sanayi Bölgeleri kurarak sanayi ve ticari çekim alanı yaratarak tarım ve sanayiyi
geliĢtirmek,
Ülkelerarası dıĢ iliĢkileri ve dıĢ ticareti artırmak,
Proje, iĢ geliĢtirme, eğitim, bilgilendirme ve danıĢmanlık hizmetlerini etkin bir Ģekilde üyelere
sunmak ve üyelerin rekabet gücünü artırmak,
Tarihi bir Ģehir olan Tarsus‟umuzun turizmde hak ettiği yeri bulması için çalıĢmak,
Kalite Politikamızdır.
Bu ilkelere, Kalite Yönetim Sistemi Ģartlarına, TOBB Akreditasyon Kurallarına, yasal gereklere uymayı
ve prosesleri sürekli olarak iyileĢtirmeyi taahhüt ederiz.
2019 yılı içinde Türkiye Kalite Derneği ile üyelik sözleĢmesi imzalanmıĢtır.
2019 yılının ikinci yarısında Tarsus Fındık Lahmacunu ve Tarsus Kebabına Coğrafi ĠĢaretin alınması
için Türk Patent ve Marka Kurumu‟na baĢvuru yapılmıĢtır.
Tarsus Organize Sanayi Bölgesi Bölge Müdürlüğü Tarsus TSO hizmet binasının 4.katına taĢınmıĢtır.
Antakya Ticaret ve Sanayi Odası KardeĢ Oda olarak belirlenmiĢ, henüz protokol imzalanmamıĢtır.
Bu sürece ait 5 hedefin 1 tanesi Yönetim&Meclis eğitimleri için iĢbirliği içinde olduğumuz üniversite
hocalarından destek alındığından dolayı eğitim maliyeti oluĢmadığı için tutmamıĢtır.
Ticaret Sicil Süreci
1 Ocak – 31 Aralık 2019 tarihleri arasında 244 adeti yeni kayıt, 109 adeti kayıt silme, 485
adeti diğer tescil iĢlemleri olmak üzere toplam 838 adet tescil iĢlemi tam zamanında
tamamlanmıĢtır.
1 Ocak – 31 Aralık 2019 tarihleri arasında yazıĢmalar da dahil olmak üzere toplam 2.137
adet evrak düzenlenmiĢtir.
Ticaret sicili personeline „Etik Kuralları Eğitimi‟, „Kontrol Kriterleri ve Hedefler‟, „Dokümanlara
Kolay ve Çabuk UlaĢma‟, ve „Omurga Sağlığı, DuruĢ Bozukluğu ve Ergonomi‟ ile ilgili eğitimler
düzenlenmiĢtir.