Page 43 - STRATEJİK PLAN (2020-2021)
P. 43
• Kaynaklarını üyelerinin ihtiyaç ve beklentileri için kullanmak
Mali Politikamızdır.
HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI
Gerçekleştirilen ve planlanan faaliyetleri üyelere, paydaşlara ve bölge halkına duyurmak için;
• Gelişen teknolojinin sağladığı haberleşme ve iletişim olanaklarını kullanmak,
• Üyelere ve bölgeye katma değer katacak doğru bilgileri yazılı ve görsel medya araçları ile
sağlıklı, anlaşılabilir, hızlı bir şekilde sunmak,
• En uygun ve doğru haberleşme araçlarını kullanmak,
• Hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmak
Haberleşme ve İletişim Politikamızdır.
BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI
• Bilgi işlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlanmak,
• Bilgi işlem ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
• Yenilikleri Oda hizmetlerine eklemek,
• Üyelerimize ve paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir şekilde hizmet sunabilmek
Bilgi İşlem Politikamızdır.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
• Nitelikli işgücünün tercih ettiği bir Oda olmak,
• Odayı ve iş dünyasını geleceğe taşıyacak, kurumsal değerlere sahip işgücünü seçmek,
• Uygun, hakkaniyetli ve yasalar çerçevesinde işe alım yapmak,
• Çalışanların sürekli gelişimi, potansiyellerini gerçekleştirmeleri için uygun ortamı ve fırsatı
yaratmak,
• Çalışanların sorumluluk üstlendiği bir kültür yaratarak, çalışan performansını düzenli olarak
incelemek,
• Nitelikli, başarılı, küresel bir işgücü oluşturmak amacıyla çalışanların gelişimini yönlendirmek
İnsan Kaynakları Politikamızdır.
ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI
• Üyelerimizin yetkili kurum ve mercilerden gelen değişiklikler ve güncel bilgilerden haberdar
olmalarını sağlamak,
• Üye ziyaretleri yaparak, ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
• Üyelerden gelen öneri, talep ve şikâyetleri dikkate almak ve gerektiği durumlarda üst
makamlara taşıyarak çözümünü sağlamak,
• Üyelerimizin her türlü soruları, talepleri ve şikâyetleri için telefon, mail, internet ve diğer
iletişim araçlarıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
• Tüm soruları, talepleri ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek,
• Teknolojik gelişmeleri yakinen takip ederek üyelerimize sunduğumuz hizmette iyileştirmeler
yapmak,
• Odamız tarafından sunulan hizmetleri üyelerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlemek ve sunmak,
• Yaşadığımız kent ve bölgedeki sosyal faaliyet, etkinlik ve güncel gelişmeler hakkında bilgi
edinmelerini sağlamak,
• Üyelerimize ait bilgileri, ticari sırları korumak,
• Daima hizmetin en iyisini hak eden üyelerimize, Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon
Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak
ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye İlişkileri Politikamızdır.