Page 43 - STRATEJİK PLAN (2020-2021)
P. 43

•   Kaynaklarını üyelerinin ihtiyaç ve beklentileri için kullanmak
               Mali Politikamızdır.

               HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

               Gerçekleştirilen ve planlanan faaliyetleri üyelere, paydaşlara ve bölge halkına duyurmak için;


                   •   Gelişen teknolojinin sağladığı haberleşme ve iletişim olanaklarını kullanmak,
                   •   Üyelere  ve  bölgeye  katma  değer  katacak  doğru  bilgileri  yazılı  ve  görsel  medya  araçları  ile
                      sağlıklı, anlaşılabilir, hızlı bir şekilde sunmak,
                   •   En uygun ve doğru haberleşme araçlarını kullanmak,
                   •   Hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmak
               Haberleşme ve İletişim Politikamızdır.

               BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

                   •   Bilgi işlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlanmak,
                   •   Bilgi işlem ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
                   •   Yenilikleri Oda hizmetlerine eklemek,
                   •   Üyelerimize ve paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir şekilde hizmet sunabilmek
               Bilgi İşlem Politikamızdır.

               İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI


                   •   Nitelikli işgücünün tercih ettiği bir Oda olmak,
                   •   Odayı ve iş dünyasını geleceğe taşıyacak, kurumsal değerlere sahip işgücünü seçmek,
                   •   Uygun, hakkaniyetli ve yasalar çerçevesinde işe alım yapmak,
                   •   Çalışanların  sürekli  gelişimi,  potansiyellerini  gerçekleştirmeleri  için  uygun  ortamı  ve  fırsatı
                      yaratmak,
                   •   Çalışanların  sorumluluk  üstlendiği  bir  kültür  yaratarak,  çalışan  performansını  düzenli  olarak
                      incelemek,
                   •   Nitelikli,  başarılı,  küresel  bir  işgücü  oluşturmak  amacıyla  çalışanların  gelişimini  yönlendirmek
                      İnsan Kaynakları Politikamızdır.


               ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI


                   •   Üyelerimizin  yetkili  kurum  ve  mercilerden  gelen  değişiklikler  ve  güncel  bilgilerden  haberdar
                      olmalarını sağlamak,
                   •   Üye ziyaretleri yaparak, ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
                   •   Üyelerden  gelen  öneri,  talep  ve  şikâyetleri  dikkate  almak  ve  gerektiği  durumlarda  üst
                      makamlara taşıyarak çözümünü sağlamak,
                   •   Üyelerimizin  her  türlü  soruları,  talepleri  ve  şikâyetleri  için  telefon,  mail,  internet  ve  diğer
                      iletişim araçlarıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
                   •   Tüm soruları, talepleri ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek,
                   •   Teknolojik  gelişmeleri  yakinen  takip  ederek  üyelerimize  sunduğumuz  hizmette  iyileştirmeler
                      yapmak,
                   •   Odamız tarafından sunulan hizmetleri üyelerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlemek ve sunmak,
                   •   Yaşadığımız  kent  ve  bölgedeki  sosyal  faaliyet,  etkinlik  ve  güncel  gelişmeler  hakkında  bilgi
                      edinmelerini sağlamak,
                   •   Üyelerimize ait bilgileri, ticari sırları korumak,
                   •  Daima  hizmetin  en  iyisini  hak  eden  üyelerimize,  Kalite  Yönetim  Sistemi  ve  Akreditasyon
                   Kuralları  ile  5174  sayılı  Kanun  ve  Yönetmelikler  çerçevesinde,  uygulanabilir  çözümler  sunarak
                   ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye İlişkileri Politikamızdır.
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48