Page 55 - Tarsus TSO 2020 Faaliyet Raporu
P. 55
2020 FAALİYET RAPORU
2020 yılında 111 adet Üye Memnuniyeti Anketi yapılmış olup 7 üye şikayeti alınmıştır. Şikayette
bulunan 7 üye ile yüzyüze, telefonla görüşmeler yapılmıştır. Şikayetlerle ilgili yapılan faaliyetler
şöyledir:
-1 üyeden kapasite raporundaki sürenin kısalığı ile ilgili şikayet alınmıştır. Üye Oda Genel
Sekreteri Ali Ukav tarafından aranarak gerekli teknik bilgilendirme yapılmıştır.
-1 üye herhangi bir yorum yapmaksızın ankete toplam 50 puan vermesi ve ortalamanın altında
kalması nedeniyle Oda Genel Sekreteri Ali Ukav tarafından telefonla aranmıştır. Telefon
görüşmesinde Üye Tarsus TSO'nun hizmetlerinden yana bir sıkıntısının olmadığını, ancak anketi
cevapladığı o anki modunun düşük olduğunu öne sürerek açıklamada bulunmuş ve bunun da
anket sonucuna yansıdığını belirtmiştir.
-1 üye ''Pandemi döneminde bizleri yalnız bıraktınız'' açıklamasıyla serzenişte bulunmuştur.
Üyeye Genel Sekreter Ali Ukav ve Üye Temsilcisi Nermin Ateş tarafından dönüş yapılmıştır.
Telefonla arara üyenin aslında serzenişinin Oda hizmetlerinden yana olmadığı, siyasi olarak
Hükümetin hizmet sektörüne bir şey yapmadığı geri bildirimi şeklindeydi. Üye kendine
dönüleceğini düşünmediğini, şaşırdığını bildirmiş ve memnun kaldığını belirtmiştir. Üye Genel
Sekreterin daveti üzerine 1 hafta sonra Oda'yı ziyaret etmiştir.
-1 üyeden yaşadığı ekonomik sıkıntı, uygulanan ekonomi politikalarının yanlışığını öne sürmesi
ile ilgili şikayet alınmıştır. Üye Genel Sekreter Ali Ukav ve Üye Temsilcisi Nermin Ateş ile
telefonla aranmıştır. Üye kapasite raporu ile ilgili sıkıntı yaşadığını idda etmiş ve hatalı bilgisi
düzeltilmiştir. Kendisi ile ilgilendilmediği hissine kapılan üye kendisine dönüş yapılmasından
memnun olduğunu bildirmiştir.
-1 üyeden hizmet memnuniyetsizliği ile ilgili şikayet alınmıştır. Üye Genel Sekterer Ali Ukav ve
Üye Temsilcisi Nermin Ateş tarafından telefonla aranmıştır. İlgisiz kaldığı hissine kapılan üyeye
mesleki sorunlarının çözümü noktasında Oda olarak sunulabilecek desteklerden, Oda'nın
hizmetleirne kadar detalı bilgi verilmiştir. Üye memnun kaldığını iletmiştir.
-1 üye herhangi bir yorum yapmaksızın ankete verdiği puan yüzdesi dikkate alınarak Genel
Sekreter Ali Ukav ve Üye Temsilcisi Nermin Ateş tarafından telefonla aranmıştır. İlgisiz kaldığı
hissine kapılmış. Kendilerine dönüş yapılmasından memnun olduklarını belirtmişlerdir.
-1 üye düşük ve sunduğu öneri nedeniyle Oda Genel Sekreteri Ali Ukav tarafından telefonla
aranmıştır. ''Gündemle ilgili bilgi ve üyelerin birbirleriyle diyalog kurabilmeleri için aylık bile olsa