Page 55 - Tarsus TSO 2020 Faaliyet Raporu
P. 55

2020 FAALİYET RAPORU





































            2020 yılında 111 adet Üye Memnuniyeti Anketi yapılmış olup 7  üye şikayeti alınmıştır. Şikayette
            bulunan 7 üye ile yüzyüze, telefonla görüşmeler yapılmıştır. Şikayetlerle ilgili yapılan faaliyetler
            şöyledir:

            -1  üyeden  kapasite  raporundaki  sürenin  kısalığı  ile  ilgili  şikayet  alınmıştır.  Üye  Oda  Genel
            Sekreteri Ali Ukav tarafından aranarak gerekli teknik bilgilendirme yapılmıştır.
            -1 üye herhangi bir yorum yapmaksızın ankete toplam 50 puan vermesi ve ortalamanın altında
            kalması  nedeniyle  Oda  Genel  Sekreteri  Ali  Ukav  tarafından  telefonla  aranmıştır.  Telefon
            görüşmesinde Üye Tarsus TSO'nun hizmetlerinden yana bir sıkıntısının olmadığını, ancak anketi
            cevapladığı o anki modunun düşük olduğunu öne sürerek açıklamada bulunmuş ve bunun da
            anket sonucuna yansıdığını belirtmiştir.
            -1  üye  ''Pandemi  döneminde  bizleri  yalnız  bıraktınız''  açıklamasıyla  serzenişte  bulunmuştur.
            Üyeye  Genel  Sekreter  Ali  Ukav  ve  Üye  Temsilcisi  Nermin  Ateş  tarafından  dönüş  yapılmıştır.
            Telefonla    arara  üyenin  aslında  serzenişinin  Oda  hizmetlerinden  yana  olmadığı,  siyasi  olarak
            Hükümetin  hizmet  sektörüne  bir  şey  yapmadığı  geri  bildirimi  şeklindeydi.  Üye  kendine
            dönüleceğini  düşünmediğini,  şaşırdığını  bildirmiş  ve  memnun  kaldığını  belirtmiştir.  Üye  Genel
            Sekreterin daveti üzerine 1 hafta sonra Oda'yı ziyaret etmiştir.
            -1 üyeden yaşadığı ekonomik sıkıntı, uygulanan ekonomi politikalarının yanlışığını öne sürmesi
            ile  ilgili  şikayet  alınmıştır.  Üye  Genel  Sekreter  Ali  Ukav  ve  Üye  Temsilcisi  Nermin  Ateş  ile
            telefonla aranmıştır. Üye kapasite raporu ile ilgili sıkıntı yaşadığını idda etmiş ve hatalı bilgisi
            düzeltilmiştir.  Kendisi  ile  ilgilendilmediği  hissine  kapılan  üye  kendisine  dönüş  yapılmasından
            memnun olduğunu bildirmiştir.
            -1 üyeden hizmet memnuniyetsizliği ile ilgili şikayet alınmıştır. Üye Genel Sekterer Ali Ukav ve
            Üye Temsilcisi Nermin Ateş tarafından telefonla aranmıştır. İlgisiz kaldığı hissine kapılan üyeye
            mesleki  sorunlarının  çözümü  noktasında  Oda  olarak  sunulabilecek  desteklerden,  Oda'nın
            hizmetleirne kadar detalı bilgi verilmiştir. Üye memnun kaldığını iletmiştir.
            -1  üye  herhangi  bir  yorum  yapmaksızın  ankete  verdiği  puan  yüzdesi  dikkate  alınarak  Genel
            Sekreter Ali Ukav ve Üye Temsilcisi Nermin Ateş tarafından telefonla aranmıştır. İlgisiz kaldığı
            hissine kapılmış. Kendilerine dönüş yapılmasından memnun olduklarını belirtmişlerdir.
            -1 üye düşük ve sunduğu öneri nedeniyle Oda Genel Sekreteri Ali Ukav tarafından telefonla
            aranmıştır. ''Gündemle ilgili bilgi ve üyelerin birbirleriyle diyalog kurabilmeleri için aylık bile olsa
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60