Page 60 - Tarsus TSO 2020 Faaliyet Raporu
P. 60

2020 FAALİYET RAPORU




              2020 yılında Bireysel ve kurumsal gelişime yönelik Kurumsal Danışmanlık Hizmeti alınmıştır.
               Personele Psikolog eşliğinde bireysel ve grup terapisi eğitimleri verilmiştir.
              Pandemi  önlemleri  kapsamında  Personel  giriş  ve  çıkışları  telefondan  karekod  okuyucu  ve
               otomatik konum uygulaması üzerinden takip edilmeye başlanmıştır. Parmak izi ile giriş-çıkış
               uygulaması pandemi nedeniyle kullanılmamaktadır.

            İnsan Kaynakları sürecine ait hedeflerden içinde bulununan durum nedeniyle personel sosyal
            etkinlik sayısı hedefi gerçekleşememiştir.

            Bilgi ve ĠletiĢim Teknolojileri
              Üye İletişim bilgileri sürekli güncellenmektedir.

            3.221 üyeden;
                 2.538 Cep Telefonu
                 2.004 mail adresi tespit edilmiştir.

                 TOBB ve Oda ile ilgili etkinlik ve faaliyet duyuruları üyelere web sayfası, e-mail, sosyal
                   medya, whatsApp grupları ve yerel gazeteler yoluyla yapılmıştır.

                 Oda'da  bulunan  donanımların  bakımları  periyodik  olarak  gerçekleştirilmekte  olup
                   kullanılan tüm yazılımlar lisanslıdır ve kesintisiz çalışmaktadır.

                 Oda birimlerine ait bütün veriler Bilgi Güvenlik Yönetim Sistemi çerçevesinde yedekleri
                   her gün otomatik olarak alınmaktadır.

                 Üye İletişim bilgilerinin güncellenmesi yapılmaktadır.
                 Bölgemizde yaşanan internet altyapı problemleri nedeniyle alınan Turkcell Superbox ile
                   kesintisiz hizmet sürdürülmektedir.

                 Kameralarda kesinti yaşanmaması ve arızalara karşı kamera bakımlarının yapılması için
                   ilgili firma ile sözleşme imzalanarak bakımlar yapılmaktadır.

                 2020  yılı  hedefleri  içinde  yer  alan,  TS  ISO/EC  27001  Bilgi  Güvenliği  Yönetim  Sistemi
                   belgesi alınması için çalışmalara başlanılmış ancak pandemi nedeniyle belge başvurusu
                   yapılamamıştır.

                 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi çevresinde Komitemiz Toplanmış, Olay İhlali Konusu
                   konuşulmuş ve Olay İhlali olmadığı tespit edilmiştir. Risk Değerlendirme Tablomuz
                   gözden geçirilerek, gerekli güncellemeler yapılmıştır.
                 Pandemi önlemleri kapsamında, Personel Takip Sistemi uygulaması satın alınmıştır. Bu
                   sayede Personel giriş ve çıkışları telefondan karekod okuyucu ve otomatik konum
                   uygulaması üzerinden takip edilmeye başlanmıştır. Parmak izi ile giriş-çıkış uygulaması
                   pandemi nedeniyle kullanılmamaktadır.
                 Covid-19 önlemleri kapsamında insan sağlığına tehdit unsurunu kaldırmak amacıyla sesli
                   komutla çalışan temassız asansör uygulaması hayata geçirilmiştir. Uygulama için sistem
                   alt yapısı kurulmuştur.
                 Bilgi işlem altyapısı, mail, ağ sistemi ve dış bağlantılara yönelik saldırılara karşı güvenlik
                   açıklarını tespit edebilmek amacıyla Penetrasyon (sızma) testi yaptırılmıştır. Test sonucu
                   tespit edilen güvenlik açıkları için gerekli çalışmalara başlanmıştır.
                 Bu sürece verilen tüm hedefler tutmuştur.


            Basın, Yayın ve Halkla ĠliĢkiler


            •  103 Basın Bülteni Medya mensuplarına gönderilmiştir.
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65