Page 35 - Tarsus TSO Üye El Kitabı
P. 35
leri yerine getirerek “Akredite Oda” unvanı almaya hak kazanmıştır. Kurumsal-
laşmasını her yıl daha da güçlendiren ve aldığı belgelerle hizmet çıtasını yükselten
Tarsus TSO, Tarsus ve Bölgenin ticari ve sosyo-ekonomik yaşamının planlanması
ve sürdürülebilir bir yaklaşımla geliştirilmesi amacıyla faaliyetlerine devam et-
mektedir.
Tarsus TSO, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin yanı sıra en son aldı-
ğı ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve ISO 27001 Bilgi
Güvenliği Yönetim Sistemi belgeleri ile kalitesini taçlandırmıştır. Ayrıca EFQM
Mükemmellik Modeli kapsamında ‘’Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’’ni
imzalayarak, Türkiye Kalite Derneği’ne (KalDer) üye olmuştur.
Birim hizmetleri şöyle sıralanabilir;
• Kalite Yönetim ve Akreditasyon Sisteminin uygulanabilirliğini ve sürekliliğini
sağlamak,
• Kalite Yönetim ve TOBB Akreditasyon Sistemi performansını ve iyileştirme
ihtiyaçlarını üst yönetime raporlamak,
• Yönetimin Gözden Geçirme, Personel ve Akreditasyon İzleme Komitesi
toplantılarını takip etmek ve kayıt altına almak,
• Üyeler, Genel Sekreterlik ve birimlerden gelen eğitim taleplerine göre Yıllık
Eğitim Planı hazırlamak, eğitim verilmesini sağlamak ve eğitim kayıtlarını
tutmak,
• Dokümantasyon, revizyonlar, iç eğilimler, üye eğitimleri, oryantasyon
eğitimleri, iç denetimler planlama ve uygulamaları,
• Risk Değerlendirme Prosedürünü uygulamak, görevlileri belirlemek, yılda en
az 1 kez Birim Yöneticileri ve/veya Süreç Sorumluları ile risk değerlendirmesi
yapmak.
Kurumsal kimlik çalışmalarına önem veren Tarsus TSO’da tüm personele isminin baş harfini yazıp araya nokta
ve soy isimlerini yazarak @tarsustso. org.tr uzantısı kullanarak ulaşabilirsiniz. Örnek: n.ates@tarsustso.org.tr
Tarsus TSO Binasında; ayrıca Tarsus Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü (4. kat) ile Mersin Agropark A.Ş
(2. kat) hizmet vermektedir.