Page 41 - STRATEJİK PLAN (2018-2021)
P. 41

Geleceğe BakıĢ
               Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerini ulusal ve uluslararası piyasada en iyi Ģekilde temsil etmek ve
               Tarsus’un  ve  üyelerinin  çıkralarını  gözeterek,  bölgenin  ticaret  ve  sanayi  merkezi  olacak  bir  misyon
               bildiriminde bulunmuĢtur. Bu misyondan yola çıkılarak hazırlanan Stratejik Plan’da üretilen ve sunulan
               hizmetlerin kalitesini artırmanın yanı sıra kurumsal kültürün ve kapasitenin geliĢmesi de hedeflenmiĢtir.
               2018 - 2021 Stratejik Planı, kalite temeline dayandırılmıĢtır. Bu kavram günümüzde artık dar anlamda
               sadece Oda’nın hizmet kalitesi olarak değil, daha geniĢ anlamda Tarsus’un ve bölgenin tüm ticaret ve
               sanayisinin kalite liderliği olarak algılanmaktadır. Hizmet kalitesi, üyelere sunulan hizmete ait kalitenin
               yanı  sıra,  o  hizmetin  elde  edildiği  her  aĢamada  yürütülen  faaliyetlerin,  kullanılan  kaynakların,  insan
               gücünün  ve  tüm  bunların  idaresinde  rol  oynayan  yönetim  olgusunun  kalitesiyle  ilgilidir.  Dolayısıyla
               kalite, sunulan tüm ürün ve hizmetlerde standart ve iyileĢtirmelerin sağlandığı bir sistemi gerektirir.
               Oda’nın  misyonu  çerçevesinde  oluĢturulan  vizyon  bildirimi  ile  geçmiĢten  gelen  bilgi,  deneyim  ve
               tecrübesi,  bugünün  geliĢmeleri  ile  birleĢtirilerek  mevcut  altyapı  ve  sistemlerin  güçlendirilmesi  ve
               sürdürülebilirliği hedeflenmektedir.
               Oda, bugüne kadar çalıĢmalarını daima ileriye götürmüĢ ve geliĢmelerin arkasında kalmamaya çalıĢmıĢ,
               gerek  Tarsus’un  tanıtımı  ve  geliĢmesinde,  gerekse  hizmet  alanlarında  kendini  hep  yenilemiĢ,
               gerçekleĢtirdiği  çalıĢmalar  ile  karar  alıcılara  ve  yatırımcılara  destek  olmuĢ  ve  hazırladığı  plan
               çerçevesinde aynı kararlılıkla yoluna devam etmektedir.

               MĠSYONUMUZ
               Yetkileri çerçevesinde; faaliyetlerini Ģeffaf, tarafsız, hızlı ve kalite odaklı hizmet anlayıĢıyla yürütmek,
               üye  memnuniyetini  esas  almak,  kamu  yararını  gözeterek  üyelerimizin  menfaatlerini  korumak  ve
               Tarsus’un  sosyo-kültürel  ve  ekonomik  yaĢam  seviyesini  yükseltmek  amacıyla  projeler  üretmek
               MĠSYONUMUZ dur.

               VĠZYONUMUZ
               Ülkemizin, Ģehrimizin ve üyelerimizin üretimine, sanayici kimliğine, ticari, sosyal ve kültürel geliĢimine
               katkı sağlamak VĠZYONUMUZ’dur.

               KALĠTE POLĠTĠKAMIZ
                      ÇalıĢanların  bilgi  ve  becerilerini  artırarak  üyelerin  beklentilerini  karĢılamak  için  Oda-  Üye
                      iliĢkilerini geliĢtirmek,
                      Organize  Sanayi  Bölgeleri  kurarak  sanayi  ve  ticari  çekim  alanı  yaratarak  tarım  ve  sanayiyi
                      geliĢtirmek,
                      Ülkelerarası dıĢ iliĢkileri ve dıĢ ticareti artırmak,
                      Proje, iĢ geliĢtirme, eğitim, bilgilendirme ve danıĢmanlık hizmetlerini etkin bir Ģekilde üyelere
                      sunmak ve üyelerin rekabet gücünü artırmak,
                      Tarihi bir Ģehir olan Tarsus’umuzun turizmde hak ettiği yeri bulması için çalıĢmak,
               Kalite Politikamızdır.


               Bu ilkelere, Kalite Yönetim Sistemi Ģartlarına, TOBB Akreditasyon Kurallarına, yasal gereklere uymayı
               ve prosesleri sürekli olarak iyileĢtirmeyi taahhüt ederiz.


               MALĠ POLĠTĠKA
               Yönetim tarafından belirlenmiĢ stratejik amaç ve hedeflere ulaĢmak ve misyonunu sürdürmek için;
                      Kanun ve yönetmeliklere uygun bir Ģekilde mali kaynak oluĢturmak ve bu kaynakları Ģeffaflık
                      ve hesap verebilirlik ilkelerini esas alarak riskin en az olduğu alanda değerlendirmek,
                      Bütçe dengesini sağlamak ve kaynaklarını kontrollü bir Ģekilde kullanmak,
                      Kaynaklarını üyelerinin ihtiyaç ve beklentileri için kullanmak
               Mali Politikamızdır.
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46