Page 46 - STRATEJİK PLAN (2018-2021)
P. 46
Performans 3.1.5 Ticaret Siciline Yeni Kayıt Olan Üye Sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.6 Ticaret Sicilinden kayıt sildiren üye sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.7 Yapılan Tescil ĠĢlem Sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.8 Düzenlenen Evrak sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.9 Kapasite Raporu Sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.10 Ekspertiz Raporu Sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.11 ĠĢ Makinası Tescil Sayısı
Göstergesi
Performans 3.1.12 Yerli Malı Belgesi
Göstergesi
Performans 3.1.13 Ġmalat Yeterlilik Belgesi
Göstergesi
Performans 3.1.14 Fiili Tüketim Belgesi
Göstergesi
Sunulan hizmet kalitesini artırmak ve en üst memnuniyet oranı sağlamak
Strateji STR.3.1.1
DıĢ iliĢkiler ve dıĢ ticareti artırmak, proje, bilgilendirme ve danıĢmanlık
Hedef 3.2
hizmetlerini etkin Ģekilde sunmak
Performans 3.2.1 Üyelere verilen dıĢ ticaret eğitim sayısı
Göstergesi
Performans 3.2.3 KOSGEB, TĠBĠM ve diğer kurumlardan danıĢmanlık yapılan üye sayısı
Göstergesi
Ġç ve DıĢ paydaĢlardan yararlanarak danıĢmanlık, eğitim ve bilgilendirme
Strateji STR.3.2.1 yapmak
Hedef 3.3 Proje faaliyetlerini artırmak
Performans 3.3.1 Kalkınma ajansı tarafından kabul edilen proje sayısı
Göstergesi
Performans 3.3.2 AB ve diğer kurumlar tarafından kabul edilen proje sayısı
Göstergesi
Proje çağrılarını takip etmek ve üyelere duyurmak (e-mail, basın bülteni,
Strateji STR.3.3.1
toplantı vb)
Strateji STR.3.3.2 Üye talepleri ve Yönetim istekleri doğrultusunda projeler hazırlamak
Hedef 3.4 Üyelerin talepleri doğrultusunda iĢ gezileri ve fuarlara katılımını artırmak
Performans 3.4.1 Fuar sayısı (yurt içi ve yurt dıĢı)
Göstergesi
Performans 3.4.2 ĠĢ gezisi sayısı (yurt içi ve yurt dıĢı)
Göstergesi
Üye talepleri ve Yönetim istekleri doğrultusunda yurt içi ve yurt dıĢı
Strateji 3.4.1
fuarlara katılım sağlamak ve iĢ gezileri düzenlemek
Hedef 3.5 Bilgi iĢlem alt yapısının kesintisiz çalıĢtırılması ve geliĢtirilmesi