Page 44 - STRATEJİK PLAN (2018-2021)
P. 44

Kurumsal Yapının Stratejik Amaçları ve Hedefleri
               -Tarsus TSO kimliğinin daha ön plana çıkarılması
               -Tarsus’un ticari, tarımsal, inanç, kültür kimliğinin geliĢtirilmesi
               -Tarsus’ta her türlü geliĢime destek olacak faaliyetlerin düzenlenmesi

               Amaçlarımız:
               Amaç 1. Oda üye iliĢkilerini geliĢtirmek
               Amaç 2. Personel memnuniyetini ve performansını artırmak
               Amaç 3. Üyeye verilen hizmeti etkin Ģekilde sunmak
               Amaç 4. Yönetim etkinliklerini sürekli iyileĢtirmek


                 Parametre

                    Amaç           1      Oda üye iliĢkilerini geliĢtirmek


                    Hedef         1.1     Üye memnuniyeti oranını artırmak
                 Performans      1.1.1    Ziyaret edilen üye sayısı
                  Göstergesi
                 Performans      1.1.2    Üye öneri ve Ģikayet sayısı
                  Göstergesi
                 Performans      1.1.3    Üye Ģikayet alındı bildirimi
                  Göstergesi
                 Performans      1.1.4    Üye memnuniyet anket sayısı
                  Göstergesi
                 Performans      1.1.5    Üye sektör anket sayısı
                  Göstergesi
                                          Sunulan hizmetlere ve üye Ģikayetlerine ait ölçümleri takip etmek ve
                   Strateji    STR.1.1.1
                                          iyileĢtirmek

                    Hedef         1.2     Tanıtım, iletiĢim ve yayın faaliyetlerini etkin yönetmek

                 Performans      1.2.1    Basın bülteni sayısı
                  Göstergesi
                 Performans      1.2.2    Web sitesi tıklanma sayısı
                  Göstergesi

                 Performans      1.2.3    Yerel, ulusal basın ve internette çıkan haber sayısı
                  Göstergesi

                                          Sosyal medya takipçi sayısı (FACEBOOK)

                 Performans      1.2.4    Sosyal medya takipçi sayısı (INSTAGRAM)
                  Göstergesi

                                          Sosyal medya takipçi sayısı (TWITTER)
                 Performans      1.2.5    E-bülten sayısı
                  Göstergesi
                 Performans      1.2.6    Faaliyet rapor sayısı
                  Göstergesi

                   Strateji    STR.1.2.1  Hazırlanan ĠletiĢim Planı doğrultusunda faaliyetleri yürütmek




                                                           44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49