Page 42 - STRATEJİK PLAN (2018-2021)
P. 42

HABERLEġME VE ĠLETĠġĠM POLĠTĠKASI

               GerçekleĢtirilen ve planlanan faaliyetleri üyelere, paydaĢlara ve bölge halkına duyurmak için;
                      GeliĢen teknolojinin sağladığı haberleĢme ve iletiĢim olanaklarını kullanmak,
                      Üyelere  ve  bölgeye  katma  değer  katacak  doğru  bilgileri  yazılı  ve  görsel  medya  araçları  ile
                      sağlıklı, anlaĢılabilir, hızlı bir Ģekilde sunmak,
                      En uygun ve doğru haberleĢme araçlarını kullanmak,
                      Hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmak
               HaberleĢme ve ĠletiĢim Politikamızdır.


               BĠLGĠ ĠġLEM POLĠTĠKASI

                      Bilgi iĢlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlanmak,
                      Bilgi iĢlem ve teknoloji alanında yaĢanan geliĢmeleri düzenli olarak takip etmek,
                      Yenilikleri Oda hizmetlerine eklemek,
                      Üyelerimize ve paydaĢlarımıza güvenli ve hızlı bir Ģekilde hizmet sunabilmek
               Bilgi ĠĢlem Politikamızdır.


               ĠNSAN KAYNAKLARI POLĠTĠKASI

                      Nitelikli iĢgücünün tercih ettiği bir Oda olmak,
                      Odayı ve iĢ dünyasını geleceğe taĢıyacak, kurumsal değerlere sahip iĢgücünü seçmek,
                      Uygun, hakkaniyetli ve yasalar çerçevesinde iĢe alım yapmak,
                      ÇalıĢanların  sürekli  geliĢimi,  potansiyellerini  gerçekleĢtirmeleri  için  uygun  ortamı  ve  fırsatı
                      yaratmak,
                      ÇalıĢanların  sorumluluk  üstlendiği  bir  kültür  yaratarak,  çalıĢan  performansını  düzenli  olarak
                      incelemek,
                      Nitelikli,  baĢarılı,  küresel  bir  iĢgücü  oluĢturmak  amacıyla  çalıĢanların  geliĢimini  yönlendirmek
                      Ġnsan Kaynakları Politikamızdır.

               ÜYE ĠLĠġKĠLERĠ POLĠTĠKASI

                      Üyelerimizin  yetkili  kurum  ve  mercilerden  gelen  değiĢiklikler  ve  güncel  bilgilerden  haberdar
                      olmalarını sağlamak,
                      Üye ziyaretleri yaparak, ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
                      Üyelerden  gelen  öneri,  talep  ve  Ģikayetleri  dikkate  almak  ve  gerektiği  durumlarda  üst
                      makamlara taĢıyarak çözümünü sağlamak,
                      Üyelerimizin  her  türlü  soruları,  talepleri  ve  Ģikâyetleri  için  telefon,  mail,  internet  ve  diğer
                      iletiĢim araçlarıyla bize ulaĢmalarını sağlamak,
                      Tüm soruları, talepleri ve Ģikâyetleri önyargısız ve adil bir Ģekilde değerlendirmek,
                      Teknolojik  geliĢmeleri  yakinen  takip  ederek  üyelerimize  sunduğumuz  hizmette  iyileĢtirmeler
                      yapmak,
                      Odamız tarafından sunulan hizmetleri üyelerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlemek ve sunmak,
                      YaĢadığımız  kent  ve  bölgedeki  sosyal  faaliyet,  etkinlik  ve  güncel  geliĢmeler  hakkında  bilgi
                      edinmelerini sağlamak,
                      Üyelerimize ait bilgileri, ticari sırları korumak,
                      Daima  hizmetin  en  iyisini  hak  eden  üyelerimize,  Kalite  Yönetim  Sistemi  ve  Akreditasyon
                      Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak
                      ihtiyaçlarını karĢılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye ĠliĢkileri Politikamızdır.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47