Page 42 - STRATEJİK PLAN (2018-2021)
P. 42
HABERLEġME VE ĠLETĠġĠM POLĠTĠKASI
GerçekleĢtirilen ve planlanan faaliyetleri üyelere, paydaĢlara ve bölge halkına duyurmak için;
GeliĢen teknolojinin sağladığı haberleĢme ve iletiĢim olanaklarını kullanmak,
Üyelere ve bölgeye katma değer katacak doğru bilgileri yazılı ve görsel medya araçları ile
sağlıklı, anlaĢılabilir, hızlı bir Ģekilde sunmak,
En uygun ve doğru haberleĢme araçlarını kullanmak,
Hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmak
HaberleĢme ve ĠletiĢim Politikamızdır.
BĠLGĠ ĠġLEM POLĠTĠKASI
Bilgi iĢlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlanmak,
Bilgi iĢlem ve teknoloji alanında yaĢanan geliĢmeleri düzenli olarak takip etmek,
Yenilikleri Oda hizmetlerine eklemek,
Üyelerimize ve paydaĢlarımıza güvenli ve hızlı bir Ģekilde hizmet sunabilmek
Bilgi ĠĢlem Politikamızdır.
ĠNSAN KAYNAKLARI POLĠTĠKASI
Nitelikli iĢgücünün tercih ettiği bir Oda olmak,
Odayı ve iĢ dünyasını geleceğe taĢıyacak, kurumsal değerlere sahip iĢgücünü seçmek,
Uygun, hakkaniyetli ve yasalar çerçevesinde iĢe alım yapmak,
ÇalıĢanların sürekli geliĢimi, potansiyellerini gerçekleĢtirmeleri için uygun ortamı ve fırsatı
yaratmak,
ÇalıĢanların sorumluluk üstlendiği bir kültür yaratarak, çalıĢan performansını düzenli olarak
incelemek,
Nitelikli, baĢarılı, küresel bir iĢgücü oluĢturmak amacıyla çalıĢanların geliĢimini yönlendirmek
Ġnsan Kaynakları Politikamızdır.
ÜYE ĠLĠġKĠLERĠ POLĠTĠKASI
Üyelerimizin yetkili kurum ve mercilerden gelen değiĢiklikler ve güncel bilgilerden haberdar
olmalarını sağlamak,
Üye ziyaretleri yaparak, ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
Üyelerden gelen öneri, talep ve Ģikayetleri dikkate almak ve gerektiği durumlarda üst
makamlara taĢıyarak çözümünü sağlamak,
Üyelerimizin her türlü soruları, talepleri ve Ģikâyetleri için telefon, mail, internet ve diğer
iletiĢim araçlarıyla bize ulaĢmalarını sağlamak,
Tüm soruları, talepleri ve Ģikâyetleri önyargısız ve adil bir Ģekilde değerlendirmek,
Teknolojik geliĢmeleri yakinen takip ederek üyelerimize sunduğumuz hizmette iyileĢtirmeler
yapmak,
Odamız tarafından sunulan hizmetleri üyelerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlemek ve sunmak,
YaĢadığımız kent ve bölgedeki sosyal faaliyet, etkinlik ve güncel geliĢmeler hakkında bilgi
edinmelerini sağlamak,
Üyelerimize ait bilgileri, ticari sırları korumak,
Daima hizmetin en iyisini hak eden üyelerimize, Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon
Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak
ihtiyaçlarını karĢılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye ĠliĢkileri Politikamızdır.